TÜHISTAMIS- JA TAGANEMISTINGIMUSED

Viimati uuendatud: 26.05.2025

1. Broneeringu tühistamine

1.1 Broneeringuid saab tühistada või muuta, kirjutades e-posti aadressile indrek@autoiseteenindus.ee vähemalt 24 tundi enne broneeringu algust.
1.2 Hilisemal teatamisel või ilmumata jätmisel ei tagastata ettemaksu.
1.3 Kui broneeringu ajal tekib ootamatu tehniline rike töökojas või seadmetes, pakume kliendile uut aega või tagastame tasutud summa täies ulatuses.

2. Taganemisõigus

2.1 Vastavalt Euroopa Liidu tarbijakaitse seadusele on tarbijal õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul, juhul kui teenust ei ole veel osutatud ega kasutama hakatud.
2.2 Taganemiseks tuleb saata vabas vormis taganemisavaldus e-postiga aadressile indrek@autoiseteenindus.ee. Soovi korral saadame ka näidise.
2.3 Kui teenuse kasutamine on juba alanud (nt ruumid või seadmed on üle antud), kaotab klient taganemisõiguse.

3. Raha tagastamine

3.1 Kui tühistamine toimub tingimustele vastavalt, tagastatakse broneeringu tasu hiljemalt 14 päeva jooksul samale maksemeetodile.
3.2 Kui taganemisavaldusega kaasneb hüvitis või muudatus (nt uue aja pakkumine), lepitakse tingimustes eraldi kokku.

4. Erandid

4.1 Tühistamise ja taganemise õigused ei kehti äriklientide puhul, kes broneerivad teenuseid oma ärilisel eesmärgil.
4.2 Töökoda jätab õiguse keelduda teenuse osutamisest, kui ilmnevad ohutusprobleemid, sobimatu käitumine või muu oluline takistus.